Mgły Londynu

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-09-21 15:06:14

Zegarmistrz Świata
Administrator
Dołączył: 2016-09-19
Liczba postów: 10
Windows 7Opera 39.0.2256.71

Rasy towarzyszące

[post w modyfikacji)

Jedna postać może mieć maksymalnie dwie postaci rasy towarzyszącej, chyba, że opis mówi inaczej

Golem: Zgodnie Judaistyczną tradycja, Golem to "Istota utworzona z gliny na kształt człowieka, ale pozbawiona duszy rozumiejącej , a zatem również zdolności mowy." - w tym świecie golem należy i słucha tego, kto umieścił w jego głowie zwój pergaminu, który to pergamin zawiera zarówno imię i nazwisko właściciela, jak i opis cech zadań i zdolności Golema. Golem pozbawiony zwoju nie jest w stanie działać. Golemy nie mogą atakować ludzi.
Zdolności i zadania które mogą znaleźć się na pergaminie Golema (max. 3)
- Służba domowa *gotowanie, sprzątnie i tym podobne*
- Przesyłanie wiadomości *na dowolną odległość, bez możliwości zakłócenia, ale dużo wolniej niż posłańcem ludzkim*
- Opieka nad zwierzętami i powoźnictwo
- Obsługa broni palnej *celność -3* i białej *celność -2*
- Budownictwo dużych konstrukcji
terry-pratchett-going-postal-golems.jpg

Mandragora: *Tylko dla specjalizacji czarodziej, mistrz eliksirów*
Jest to tajemnicza istota, wielu nie wierzy w jej istnienie, albo chociaż w to, że jest żywa. Mandragora, zwana Alaruną, to magiczny korzeń, który miał być pierwowzorem człowieka. Porusza się tylko w razie niebezpieczeństwa. Podobno mandragory należy szukać pod szubienicom, a wyrywać ją przywiązawszy czarnemu psu do ogona. Posiadacz na łożu śmierci musiał ją sprzedać taniej niż kupił, inaczej jego dusza miała iść w zatracenie. Noszenie Mandragory zwiększa skuteczność i efektywność czarów, jest używana do eliksirów:
leczniczych, miłosnych.
Noszenie Mandragory ma następujące skutki dla każdej z ras:
Ludzie: szybsza regeneracja ran, zmęczenie umysłowe i halucynacje słuchowe narastające wraz z czasem noszenia, aż do nieznośnego krzyku *nasilenie co godzinę, aż do doby*
Wampiry: odporność na słońce *godzina na dobę*, brak możliwości przemiany
Wilkołaki: Ochrona przed przymusową przemianą, nasilający się co godzinę głód *nie do opanowania po dobie*
Demony: brak mozliwosci wyjścia, ale rownież wypedzenia z ciała.
Nefilimowie:
Duchy:
Bezduszni:
(uzupełnić)
be9d70236d093742286bb119e327de87.jpg

Duchy zwierząt

Igory
Prawie zawsze seplenią, a zawołane natychmiast pojawiają się za plecami swojego mistrza (zwykle wampira). Ich zdolności chirurgiczne pozwalają im wykorzystywać narządy innych osób, zazwyczaj przekazanych jako zapłata za przysługę, do przyszywania ich sobie lub innym. „Tutaj ludzie nie tyle umierają, co są sobie przekazywani” - ten cytat odzwierciedla sposób zdobywania organów przez Igory. Jako że prawie każda część ciała Igorów ma inne pochodzenie, widoczne szwy nadają im upiorny wygląd, jest to też ich znak firmowy. Korzystając z pomocy piorunów potrafią czasami nawet wskrzeszać. Istnieją też żeńskie Igory - Igoriny. [za wikipedia]
- bonus do lecznictwa
9064c2523aa58acc78c91a06fb383d8d.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum